Hvad laver støtteforeningen

Kampbanen - Voel stadion
Et af støtteforeningens første projekter var/er vores nye kampbane. Her har støtteforeningen stået for projektering, salg af bandesponsorater m.v. Selve arbejdet på banen, er sket over flere weekender i efteråret 2007 ved hjælp af frivillig arbejdskraft fra forældre, trænere og bestyrelse og andre GfG ildsjæle.

Hvis du eller din virksomhed har interesse i at ha en bande på Voel Stadion er I selvsagt velkommen til at kontakte den sponsoransvarlige.

Sponsorarbejde
Udover  bandesalg til kampbanen arbejder vi med sponsorarbejde, og er i gang med at udvikle et nyt sponsorkoncept til GfG Voel, som indebærer muligheder for sponsoraftaler tilknyttet spiller- og trænertøj, holdsponsorater m.v.

Ønsker du at sponsorere et hold, eller på anden måde sponsorere klubben er du/I velkommen til at kontakte den sponsoransvarlige.