Medlemsskab af GfG voel's Støtteforening

Vi tilbyder alle interesserede privatpersoner, og firmaer i Voel og omegn til at tegne et støttemedlemskab (passivt medlem) i GfG Voel's støtteforening. Et støttemedlemskab koster kr. 50,- pr. år. og kan tegnes af alle private, firmaer m.v.

Aktivt medlemskab:
Alle voksne der selv er registreret medlem  i Fodboldklubben GfG Voel, eller som har børn der er registreret medlem  i Fodboldklubben GfG Voel, der er fyldt 18 år, og som kan tilslutte sig foreningens formål, er automatisk medlemmer med stemmeret til generalforsamlingen.

Passivt medlemskab:
Alle andre der ønsker at støtte klubben økonomisk gennem at tegne et støttemedlemskab til de før omtalte 50,- kr. pr. år. Passive medlemmer har ikke stemmeret til  generalforsamlingen.

Støtteforeningen har som nævnt kun ét formål, og det er at skaffe midler til fodboldklubben, således at børn og unge i Voel har en aktiv fodboldklub, der kan tilbyde alle børn i Voel  (og omegne) til at spille fodbold både vinter og sommer.